2009. március 26., csütörtök

ananászos csokis muffin


Gyors kajaként ma chilis bab készült, de egy kis édességre is vágytam és megcsináltam az ananászos-csokis muffint. Jövő héttől úgysem ehetek már ilyet. Vagyis lehetne csoki nélkül, de úgy meg mi értelme van?! Nem vágtam apróbra az ananászt, így olyan, mintha nem sült volna jól meg, de nagyon finom lett!!!

Ananászos-csokis muffin

Hozzávalók:
25dkg ananász,
6 dkg reszelt étcsoki,
26 dkg liszt,
2tk sütőpor,
0,5 tk szódabikarbóna,
fahéj,
gyömbér,
0,8dl olaj,
2,8 dl tej,
14dkg cukor,
1 tojás,
egy kevés ananászlé

A lisztet, a csokit, a sütőport, a szódabikarbónát, fahéjat, gyömbért összekeverjük. Majd a tojást felverjük a cukorral, hozzáadjuk az olajat, tejet és a kevés ananászlét. Összekeverjük a száraz anyaggal és legvégén hozzáadjuk a darabolt ananászt. Sütőben először nagy lángon majd mikor már kikukkantottak a formából kis lángon sütjük tovább kb. 20-25 percig. Tű próba kell!!! Kicsit állni hagyni, majd íziben ehető is.

Bár arra kíváncsi lennék,h hogyan készül a chilis bab, ha nem a zacskós változatot használom, hanem normál kajaként készítem el.
Ezek után már csak egy délutáni szieszta kellene, de nem lehet, mert bmikor csöröghetnek a pilóták: "indulunk" :)
Ja, este megrajzoltam a leendő pasim, díjaznám, ha a közeljövőben el is jönne. :) (rá pár napjára meg is érkezett) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése