2016. január 18., hétfő

Zabpelyhes banános kenyér aszalt gyümölccsel

Mivel sok banán volt itthon, így gondoltam a délutáni vendégeknek sütök belőle vmit. 
Erre jutott a választás, igen ám, de menetközben derült ki, h nincs jó pár dolog, így helyettesítésre került sor, ami szerencsére nem változtatott az ízvilágán. 

Hozzávalók:


  • 12,5dkg liszt (9,5dkg gluténmentes liszt+3dkg gesztenyeliszt)
  • 12,5dkg aprószemű zabpehely (zabpehelyliszt)
  • 10dkg nádcukor
  • 1/2tk szódabikarbóna
  • 1/2tk sütőpor
  • fahéj
  • 3 banán
  • 1 tojás
  • szárított áfonya (kicsit megáztattam rumba)
  •  
Őzgerinc formát kizsíroztam, kicsit meghintettem liszttel és betettem a hütőbe.
Előmelegítem a sütőt 180 fokra. 
Banánokat pürésítettem, kézzel. 
Összekeverjük a szárazanyagokat, lisztet, sütőport, szódabikarbónát, sót, fahéjat és zabpelyhet. 
Banánpüréhez hozzáadjuk a tojást és a cukrot, elkeverjük. 
Összekeverjük a száraz s nedves hozzávalókat, majd mehet bele a lecsepegtetett áfonya.  
Sütőben 180 fokon 40 perc alatt készre sütjük. 

forrás: Ízesélet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése